Consumul excesiv de alcool, asociat cu hemoragii cerebrale mai mari și la vârste mai tinere, arată un studiu recent

Un nou studiu realizat de cercetători de la Mass General Brigham sugerează că consumul frecvent și excesiv de alcool poate provoca hemoragii cerebrale mai severe și mai timpurii, afectând vasele de sânge mici din creier și crescând semnificativ riscul de accident vascular cerebral. Cercetarea, publicată în revista Neurology, se bazează pe date colectate de la […]


Citește articolul complet pe Romania Libera

Alte știri din Romania Libera