Cafeaua te-ar putea proteja împotriva bătăilor neregulate ale inimii, sugerează un studiu american

Contrar sfaturilor medicale tradiționale, consumul de cafea ar putea avea efecte protectoare împotriva fibrilației atriale, o tulburare a ritmului cardiac cunoscută și sub numele de A-fib, potrivit unui nou studiu clinic publicat recent în Journal of the American Medical Association. Studiul Decaf: idei noi despre cafea și inimă Studiul intitulat Does Eliminating Coffee Avoid Fibrillation […]


Citește articolul complet pe Romania Libera

Alte știri din Romania Libera