Zicala un măr pe zi ține doctorul departe ar putea să fie greșită. Un nou studiu arată că dietele considerate extrem de sănătoase, cu multe legume și fructe, ar putea cauza cancer de plămâni. Factorul de risc nu este reprezentat de mâncare în sine, c...
Studiu: Dietele bogate în fructe și legume pot cauza cancer la plămâni
- de Stiripesurse.ro
- 2026/04/26 08:30
Alte știri din Stiripesurse.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
