Rezultatele unei cercetări recente arată că un mic dejun întârziat este asociat cu un risc mai mare de probleme fizice și psihologice, dar și cu o creștere a mortalității în rândul adulților aflați la vârsta mijlocie și înaintată mai în vârstă. Dacă studiile pe această temă s-au concentrat până acum pe copii sau adulți tineri, … The post Ce se întâmplă cu adulții de vârstă mijlocie și înaintată care consumă micul dejun mai târziu – studiu appeared first on spotmedia.ro.
Ce se întâmplă cu adulții de vârstă mijlocie și înaintată care consumă micul dejun mai târziu – studiu
- de Spotmedia.ro
- 2025/09/06 09:00
Alte știri din Spotmedia.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
