Ce mâncăm are efect direct nu doar asupra felului în care aratăm, ci și asupra felului în care ne simțim, cu efecte inclusiv asupra creierului. Un studiu recent a arătat că alimentele ultraprocesate ne influențează mai mult decât am crede, inclusiv la nivel cerebral. Alimentele ultraprocesate sunt omniprezente în dieta occidentală, iar o nouă cercetare … The post Ce mănânci îți afectează capacitatea de concentrare. Ce-au descoperit oamenii de știință appeared first on spotmedia.ro.
Ce mănânci îți afectează capacitatea de concentrare. Ce-au descoperit oamenii de știință
- de Spotmedia.ro
- 2026/05/03 21:00
Alte știri din Spotmedia.ro
- de Spotmedia.ro
- 2026/05/03 20:40
- de Spotmedia.ro
- 2026/05/03 17:26
- de Spotmedia.ro
- 2026/05/03 17:26
- de Spotmedia.ro
- 2026/05/03 17:14
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
