Un obicei simplu de zi cu zi ar putea salva viețile celor care au supraviețuit unui infarct. Cercetătorii americani au descoperit că menținerea unui nivel optim de vitamina D3 poate reduce semnificativ riscul unui nou eveniment cardiac major. Studiul, realizat la Intermountain Health din Salt Lake City, Utah, arată că pacienții care au suferit deja […]
Vitamina D3 ar putea reduce la jumătate riscul unui al doilea infarct, arată un nou studiu
- de Romania Libera
- 2025/11/12 16:36
Alte știri din Romania Libera
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
