Un studiu recent realizat în Brazilia arată că persoanele care consumă cantități mari de îndulcitori artificiali – echivalentul unei doze de băutură dietetică pe zi – au înregistrat un declin semnificativ al capacității de memorare și reamintire a cuvintelor, comparativ cu cei care consumă cantități reduse. Conform Dr. Claudia Kimie Suemoto, autoarea principală a studiului […]
Un studiu sugerează că îndulcitorii artificiali pot accelera declinul cognitiv
- de Romania Libera
- 2025/09/05 19:34
Alte știri din Romania Libera
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
