STUDIU. Lipsa vitaminei D duce la moarte prematură

STUDIU. Lipsa vitaminei D duce la moarte prematură

Un nou studiu realizat de cercetători din Germania, publicat pe 15 august 2024 în revista Nutrients, subliniază legătura critică dintre deficiența de vitamina D și riscul crescut de mortalitate prematură prin cancer. Lipsa vitaminei D duce la moarte prematură Cercetătorii au descoperit că lipsa acestei vitamine esențiale poate contribui semnificativ la dezvoltarea și progresia cancerului, […]


Citește articolul complet pe Romania Libera

Alte știri din Romania Libera