Studiu alarmant: Alimentele ultraprocesate cresc riscul de polipi precanceroși la femeile sub 50 de ani

Un nou studiu publicat în prestigioasa revistă JAMA Oncology trage un semnal de alarmă privind alimentația modernă: femeile tinere care consumă frecvent alimente ultraprocesate prezintă un risc semnificativ mai mare de a dezvolta polipi precanceroși la nivelul colonului. Aceste formațiuni – numite adenomi – pot evolua ulterior în cancer colorectal, una dintre cele mai agresive […]


Citește articolul complet pe Romania Libera

Alte știri din Romania Libera