O ceașcă de cafea pe zi ar putea reduce riscul de recurență al fibrilației atriale cu 39%, arată un nou studiu

Un nou studiu publicat în JAMA aduce o perspectivă surprinzătoare asupra consumului de cafea: o ceașcă de cafea cu cofeină pe zi ar putea reduce riscul de reapariție al fibrilației atriale (AFib) cu până la 39%. Fibrilația atrială este una dintre cele mai frecvente tulburări de ritm cardiac, afectând peste 37 de milioane de oameni […]


Citește articolul complet pe Romania Libera

Alte știri din Romania Libera