Cercetătorii au descoperit că persoanele care savurează cel puțin o ceașcă de ceai negru pe zi au cu 47% mai puține șanse de a dezvolta această afecțiune mortală decât cele care nu beau niciodată ceai, au constatat cercetătorii, scrie The Sun. Ceaiul i-a ajutat pe oameni să își controleze mai bine glicemia datorită antioxidanților și […]
Ce tip de ceai ar trebui consumat pentru a ajuta la reducerea riscului de diabet?
- de Romania Libera
- 2023/10/04 18:18
Alte știri din Romania Libera
- de Romania Libera
- 2023/10/04 17:29
- de Romania Libera
- 2023/10/04 17:23
- de Romania Libera
- 2023/10/04 17:09
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
