Consumul de iaurt de cel puțin două ori pe săptămână ar putea reduce riscul de cancer de colon, conform unui studiu realizat de cercetătorii de la Harvard. Studiul, publicat pe 12 februarie în jurnalul „Gut Microbes”, sugerează că iaurtul poate influența microbiomul intestinal printr-un efect protector împotriva unor tipuri agresive de tumori, potrivit Harvard T.H. […]
Iaurtul ar putea reduce riscul de cancer de colon: descoperirea cercetătorilor Harvard după un studiu pe peste 150.000 de oameni
- de Libertatea
- 2026/03/24 14:00
Alte știri din Libertatea
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
