Un nou studiu publicat în Journal of Applied Physiology dezvăluie o legătură surprinzătoare între consumul de apă și reacția organismului la stres. Cercetătorii de la Liverpool John Moores University au descoperit că persoanele care nu beau suficientă apă au un răspuns hormonal mai puternic în situații stresante, potrivit 360 Medical. Ce au descoperit cercetătorii Studiul […]
Ce se întâmplă cu organismul dacă nu bem suficientă apă: legătura surprinzătoare cu stresul
- de Libertatea
- 2025/08/23 15:00
Alte știri din Libertatea
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
