Cercetătorii americani au făcut o descoperire surprinzătoare în ceea ce privește beneficiile consumului de mango pentru persoanele cu risc de diabet. Potrivit Daily Mail, un studiu recent a arătat că acest fruct, considerat adesea prea dulce, ar putea avea efecte pozitive neașteptate asupra controlului glicemiei. Beneficiile fructelor în dieta zilnică Conform cercetări, participanții care au […]
5 fructe din supermarket care îți țin glicemia sub control și scad riscul de diabet
- de Libertatea
- 2025/10/01 09:43
Alte știri din Libertatea
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
