Dieta care îți „întinerește” creierul cu 2,5 ani

Dieta care îți „întinerește” creierul cu 2,5 ani

Dieta MIND încetinește îmbătrânirea creierului cu până la 2,5 ani, arată un nou studiu. Cercetătorii au urmărit 1.647 de adulți timp de aproximativ 12 ani prin scanări RMN. Rezultatele au fost publicate în Journal of Neurology Neurosurgery & Psychiatry.


Citește articolul complet pe Jurnalul National

Alte știri din Jurnalul National