Multe persoane savurează o ceașcă de cafea pentru a se revigora în timpul zilei, iar un nou studiu complex oferă dovezi că băutura populară poate aduce numeroase beneficii, inclusiv șansa de a trăi o viață mai lungă și mai sănătoasă, sugerează cercetătorii.
Consumul de cafea prelungește viața cu doi ani, arată un studiu
- de Jurnalul National
- 2024/12/09 19:00
Alte știri din Jurnalul National
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
