Cafeaua influențează compoziția microbiomului intestinal mai mult decât orice alt aliment, potrivit celui mai amplu studiu realizat până acum pe această temă. Cercetarea a inclus aproape 23.000 de probe prelevate de la participanți din SUA…
STUDIU: Băutorii de cafea au un microbiom mai sănătos. Câte cești de cafea sunt necesare pentru a fi simțite efectele benefice
- de Hotnews
- 2025/07/31 07:57
Alte știri din Hotnews
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
