Sucurile naturale sunt mult mai PERICULOASE decât se credea. La 3 zile după consum, efectele sunt devastatoare

Sucurile naturale sunt mult mai PERICULOASE decât se credea. La 3 zile după consum, efectele sunt devastatoare

Se crede că sucurile naturale necarbogazoase din fructe și legume sunt mai sănătoase decât sucurile răcoritoare. Este o concepție greșită. Potrivit unui studiu al Universitții Northwestern din SUA, sucurile naturale fără fibre pot multiplica bacteriile în gură și provoacă inflamarea intestinelor, la numai trei zile după consum.  Studiul a fost publicat în revista Nutrients și […]


Citește articolul complet pe Gandul

Alte știri din Gandul