V-ați întrebat vreodată în ce moment al zilei nu s-ar recomanda să consumați cafea? Cercetătorii au efectuat un nou studiu asupra consumului acestei băuturi. Au descoperit că „licoarea” băută la primele ore ale dimineții nu ar avea un efect negativ asupra organismului, ci ar aduce o multitudine de beneficii. Iată detaliile mai jos. Când ar […]
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
