Un studiu realizat de Universitatea Tulane arată că momentul consumului de cafea influențează sănătatea, însă cei care își încep ziua cu o ceașcă fierbinte de cafea prezintă un risc mai scăzut de mortalitate, mai ales din cauza bolilor cardiovasculare. Un studiu amplu, desfășurat de cercetătorii de la Universitatea Tulane din New Orleans și publicat în […]
Ce se întâmplă în organism atunci când bem CAFEA dimineață? Rezultatele unui studiul sunt uimitoare pentru cei care au acest obicei
- de Gandul
- 2025/01/09 06:20
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
