Ce se întâmplă dacă bei Coca-Cola sau Pepsi în fiecare zi, de fapt. Rezultatele celui mai nou STUDIU

Ce se întâmplă dacă bei Coca-Cola sau Pepsi în fiecare zi, de fapt. Rezultatele celui mai nou STUDIU

Universitatea Northwest Minzu din China a realizat un studiu prin care a încercat să determine impactul băuturilor carbogazoase asupra fertilității și organelor sexuale la bărbați. Astfel, rezultatul a dezvăluit cum consumul de Coca-Cola și Pepsi […]


Citește articolul complet pe Gandul

Alte știri din Gandul