Consumul moderat de cafea scade mortalitatea totală și cardiovasculară, potrivit unor informații apărute prezentate în studiul UK Biobank și studiate de medicul Adrian Copcea. Într-o postare pe Facebook, el vine să explice efectele benefice ale […]
Câte cafele trebuie să bem zilnic, de fapt. Care e numărul MAXIM, potrivit doctorului Adrian Copcea
- de Gandul
- 2024/08/15 04:36
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
