Consumul de cafea poate ridica moralul și îmbunătăți performanța cognitivă, chiar și fără efectul stimulant al cofeinei. Un nou studiu a comparat cafeaua cu cofeină și cea decofeinizată și a constatat că ambele pot avea beneficii pentru intestin, stare de spirit și comportament, conform Science Alert. Cercetători de la University College Cork din Irlanda au […]
Cafeaua îți poate îmbunătăți starea de spirit și funcțiile cognitive chiar și fără cofeină, arată un nou studiu
- de Gandul
- 2026/04/27 17:33
Alte știri din Gandul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
