Căderea părului. Ce rol au băuturile îndulcite

Căderea părului. Ce rol au băuturile îndulcite

Consumul de băuturi ce conțin mult zahăr îi poate face pe bărbați mai predispuși la căderea părului. Specialiștii din China au analizat relația dintre băuturile îndulcite cu zahăr și căderea părului în rândul bărbaților tineri. Cercetarea a fost publicată în revista științifică MDP I. În studiul „Legătura dintre băuturile îndulcite cu zahăr şi pierderea părului […]


Citește articolul complet pe Gandul

Alte știri din Gandul