Un studiu finlandez a dezvăluit informații surprinzătoare cu privire la modul în care alimentația copiilor ar putea influența riscul de a dezvolta diabet de tip... © G4Media.ro.
Studiu surprinzător: Un grup de alimente sănătoase, care include „superstarul” ovăz și alte superalimente, ar putea crește riscul de diabet / În schimb, aceste fructe oferă protecție
- de G4Media.ro
- 2024/09/10 06:06
Alte știri din G4Media.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
