Consumul redus de alcool poate crește șansele de cancer și boli cardiovasculare, potrivit unui nou studiu citat de SkyNews. Cercetarea efectuată de Behavioural Insights Team,... © G4Media.ro.
STUDIU Persoanele care consumă chiar și puțin alcool prezintă un risc crescut de cancer și de boli cardiovasculare
- de G4Media.ro
- 2025/04/13 07:47
Alte știri din G4Media.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
