STUDIU Dieta mediteraneană „verde” poate încetini îmbătrânirea creierului

STUDIU Dieta mediteraneană „verde” poate încetini îmbătrânirea creierului

Dieta mediteraneană „verde”, care include suplimentar ceai verde și planta acvatică Mankai, poate ajuta cu o îmbătrânire mai lentă a creierului, potrivit unui nou studiu,...   © G4Media.ro.


Citește articolul complet pe G4Media.ro

Alte știri din G4Media.ro