Un nou studiu realizat de cercetători din Statele Unite sugerează că inclusiv consumul redus de alcool poate avea efecte negative asupra sănătății creierului, transmite MEDIAFAX. Potrivit cercetării publicate în revista științifică Alcohol, chiar și persoanele care consumă alcool în cantități considerate până acum „cu risc scăzut” pot prezenta modificări la nivel cerebral, scrie Science Alert. […] © G4Media.ro.
Chiar și consumul redus de alcool poate afecta sănătatea creierului și fluxul sanguin cerebral, potrivit unui nou studiu
- de G4Media.ro
- 2026/04/27 09:43
Alte știri din G4Media.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
