Consumul unui pahar mare de lapte în fiecare zi poate reduce riscul de cancer intestinal cu aproape o cincime, conform celui mai amplu studiu efectuat în domeniul alimentației și al bolii, informează The Guardian.
Un pahar mare cu lapte băut în fiecare zi poate reduce riscul de cancer intestinal cu o cincime, potrivit unui studiu
- de Digi24
- 2025/01/08 10:40
Alte știri din Digi24
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
