Ce a constatat cel mai mare studiu realizat până în prezent cu privire la legătura dintre dietă şi cancer

Ce a constatat cel mai mare studiu realizat până în prezent cu privire la legătura dintre dietă şi cancer

Creşterea aportului de calciu şi lactate reduce riscul de cancer intestinal cu aproape 20%, potrivit celui mai mare studiu cu privire la legătura dintre regimul alimentar şi cancerul colorectal (intestinal), realizat de Universitatea Oxford din Marea Britanie, scrie News.ro.


Citește articolul complet pe Digi24

Alte știri din Digi24