Un nou studiu realizat de cercetători din Danemarca stabilește o limită clară pentru consumul de carne într-o alimentație sustenabilă. Potrivit concluziilor, doar 255 de grame de carne de pasăre sau porc pe săptămână pot fi considerate sigure atât pentru sănătate, cât și pentru mediu. Carnea roșie, în special cea de vită, este exclusă dintr-o astfel de dietă, din cauza impactului major asupra resurselor naturale și a emisiilor de gaze cu efect de seră, informează Science Alert.
Câtă carne putem consuma săptămânal fără să ne punem sănătatea în pericol sau să distrugem planeta
- de Digi24
- 2025/04/28 04:00
Alte știri din Digi24
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
