Cercetătorii atrag atenţia că alimentaţia pe bază de legume şi fructe trebuie să fie bine planificată, iar monitorizarea nutriţională în timpul sarcinii şi al primilor ani de viaţă rămâne importantă pentru susţinerea unei dezvoltări normale. The post STUDIU Cum e afectată creșterea copiilor de o dietă vegetariană appeared first on Cotidianul RO.
Alte știri din Cotidianul
- de Cotidianul
- 2026/02/15 17:24
- de Cotidianul
- 2026/02/15 16:59
- de Cotidianul
- 2026/02/15 15:23
- de Cotidianul
- 2026/02/15 14:54
- de Cotidianul
- 2026/02/15 14:00
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
