Consumul zilnic de cel puţin 50 de grame de brânzeturi cu conţinut ridicat de grăsimi a fost asociat cu un risc mai mic de demenţă, potrivit unui studiu din Suedia. The post Consumul zilnic de brânză scade riscul de demență – STUDIU appeared first on Cotidianul RO.
Alte știri din Cotidianul
- de Cotidianul
- 2025/12/27 06:25
- de Cotidianul
- 2025/12/27 05:30
- de Cotidianul
- 2025/12/27 04:59
- de Cotidianul
- 2025/12/26 19:04
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
