Un avocado pe zi ar putea avea beneficii pentru sănătatea inimii, potrivit unui nou studiu. Cercetătorii au descoperit că persoanele care au consumat zilnic acest fruct timp de șase luni au înregistrat o scădere a […]
Ce se întâmplă dacă mănânci un avocado pe zi. Studiul care arată efectele asupra colesterolului și inimii
- de Cancan.ro
- 2026/08/11 04:40
Alte știri din Cancan.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
