Consumul moderat de vin sau bere în zilele de sărbătoare ar putea reduce semnificativ riscul de demență, arată un nou studiu amplu, care sugerează că unul sau două pahare pe zi pot avea efecte protectoare asupra creierului, indiferent de tipul de alcool sau de momentul consumului.
Un efect nebănuit al consumul moderat de alcool de sărbători. Ce arată un nou studiu
- de Adevarul
- 2025/12/24 13:15
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
