Un studiu publicat de „Journal of the American Heart Association“ arată cât de importante sunt orele la care se mănâncă și dimensiunile porțiilor.
Postul intermitent nu aduce beneficiile sperate. Ce arată cel mai nou studiu
- de Adevarul
- 2023/02/01 11:17
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
