În timp ce limitarea consumului de alcool este recomandată, evitarea acestuia este și mai bună. Aceasta este recomandarea cercetătorilor britanici în urma unui studiu care a urmărit efectele unui singur pahar de alcool băut pe zi.
Ce efect are consumul unui singur pahar de alcool pe zi. Ce se întâmplă în organism când bei puțin
- de Adevarul
- 2023/08/02 09:10
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
