Noile studii arată că un singur pahar cu lapte pe zi poate scădea riscul de cancer de colon cu mai bine de 17%. Aceleași studii arată că în general consumul de lactate are efecte incredibile în prevenția acestui tip de cancer tot mai răspândit.
Cât de miraculos se poate dovedi un pahar de lapte pe zi. Ce spun specialiștii despre importanța consumul de lactate
- de Adevarul
- 2025/01/15 20:36
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
