Cafeaua băută de fiecare dintre noi dimineața, înainte de a ne apuca de muncă, s-ar putea să aibă beneficii antiinflamatorii deloc de neglijat. Cel puțin așa relevă un studiu recent.
Cafeaua cu lapte poate ajuta la combaterea inflamației. Concluzia unui studiu privind cea mai consumată băutură
- de Adevarul
- 2023/12/17 14:18
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
