Un consum zilnic de cel puțin 50 de grame de brânză cu un conținut ridicat de grăsime ar putea fi asociat cu un risc mai scăzut de demență, potrivit unui studiu realizat de cercetători suedezi și publicat recent în jurnalul Neurology.
Brânza grasă, aliatul neașteptat al creierului: consumul zilnic poate reduce riscul de demență
- de Adevarul
- 2025/12/19 10:12
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
