Băutura pe care ar trebui să o consume persoanele care petrec peste 6 ore la birou: reduce riscul de deces

Băutura pe care ar trebui să o consume persoanele care petrec peste 6 ore la birou: reduce riscul de deces

Experții informează cu privire la beneficiile unui produs care le-ar putea prelungi durata de viață celor care au un stil de sedentar. Beneficiile au fost raportate în urma unui studiu desfășurat de cercetătorii de la o universitate din China.


Citește articolul complet pe Adevarul

Alte știri din Adevarul