Un consum ridicat de alimente ultraprocesate crește rezistența la insulină și riscul de prediabet în doar patru ani, arată un studiu USC. Un nou studiu făcut de Keck School of Medicine din cadrul University of Southern California (USC) arată că un consum crescut de alimente ultraprocesate (UPF) în rândul tinerilor adulți crește semnificativ riscul de … The post Cercetătorii au descoperit cauza creșterii rapide a prediabetului în rândul tinerilor appeared first on Obiectiv de Suceava.
Cercetătorii au descoperit cauza creșterii rapide a prediabetului în rândul tinerilor
- de Obiectiv de Suceava
- 2025/11/14 00:44
