Studiu alarmant: Mâncarea pentru bebeluși, prea bogată în zahăr și săracă în nutrienți

NewsPascani.com! Adevăratele știri din Pașcani! Un studiu recent atrage atenția asupra calității scăzute a multor produse alimentare destinate bebelușilor, disponibile pe piață. Deși sunt promovate ca fiind sănătoase, multe dintre acestea conțin cantități excesive de zahăr și aporturi nutriționale reduse, ceea ce poate afecta dezvoltarea copiilor. Cercetătorii de la Universitatea din Leeds, specializați în știința... The post Studiu alarmant: Mâncarea pentru bebeluși, prea bogată în zahăr și săracă în nutrienți appeared first on NewsPascani.com Pașcani, Târgu Frumos, Iași.


Citește articolul complet pe News Pascani

Alte știri din News Pascani