NewsPascani.com! Adevăratele știri din Pașcani! Cafeaua neagră a fost asociată cu un risc mai mic de deces. Chiar dacă nu bei cafeaua de dimineață pentru beneficiile ei asupra sănătății pe termen lung, consumul de cafea a fost asociat cu un risc mai scăzut de mortalitate. Un nou studiu observațional, realizat de cercetători de la Gerald... The post Cum să-ți bei cafeaua ca să ai un risc mai mic de mortalitate appeared first on NewsPascani.com Pașcani, Târgu Frumos, Iași.
