Experții de la Universitatea Sorbona, din Franța, susțin că au constatat un risc crescut de cancer de sân și obezitate ca urmare a consumului de îndulcitori artificiali. Descoperirea vine în urma unei cercetări care, timp de 8 ani, a urmărit dieta a peste 100.000 de oameni. Ce au descoperit cercetătorii despre îndulcitorii artificiali și cancer? […]
Cercetătorii au descoperit care este legătura dintre îndulcitorii artificiali și cancer
- de Financiarul
- 2022/04/04 05:46
Alte știri din Financiarul
- de Financiarul
- 2022/04/01 12:00
- de Financiarul
- 2022/04/01 11:28
- de Financiarul
- 2022/04/01 09:35
- de Financiarul
- 2022/04/01 09:05
- de Financiarul
- 2022/04/01 08:52
