Ceaiul și legătura cu demența: Microplasticele, un pericol nevăzut în dieta zilnică

Ceaiul și legătura cu demența: Microplasticele, un pericol nevăzut în dieta zilnică

Un nou studiu publicat în jurnalul Brain Medicine trage un semnal de alarmă asupra unui ingredient neașteptat din ceai, care ar putea fi asociat cu apariția demenței. Problema nu ține de compoziția naturală a ceaiului, ci de microplasticele care ajung în organism prin consumul acestuia, relatează Irish Star. Microplasticele, o amenințare invizibilă în alimentație Cercetătorii […]


Citește articolul complet pe Buna ziua Iasi

Alte știri din Buna ziua Iasi