Consumul ridicat de alimente ultra-procesate creşte riscul de hipertensiune şi nivel mărit de grăsimi în sânge în rândul întregii populaţii, dar şi riscul de inflamaţie la persoanele care suferă de boala ficatului gras non-alcoolic, conform constatărilor unui studiu recent, condus de cercetători de la Universitatea din Haifa, Israel, relatează agenţia TPS. ”Consumul ridicat de alimente […] The post Studiu: Consumul de alimente ultra-procesate creşte riscul de hipertensiune şi hiperlipidemie first appeared on Ziarul Profit.
Studiu: Consumul de alimente ultra-procesate creşte riscul de hipertensiune şi hiperlipidemie
- de Ziarul Profit
- 2021/11/15 13:46
