Consumul ridicat de apă contribuie la pierderea în greutate, sau este doar un simplu mit?

Dacă vrei să slăbești, trebuie să bei multă apă. E adevărat sau nu? Cercetătorii de la Aston Medical School, Aston University au lansat un nou studiu care vine să elucideze această controversă, scrie gadegetreport.ro. Un studiu efectuat pe 14 adulți tineri a constatat că consumul a 500 ml de apă pe zi a crescut cheltuielile […]


Citește articolul complet pe Ziarul Profit

Alte știri din Ziarul Profit