Adăugarea unor niveluri scăzute de fluor în apa potabilă a fost considerată mult timp una dintre cele mai mari realizări ale secolului trecut în domeniul sănătăţii publice. Acum, un raport recent publicat de Institutele Naţionale de Sănătate (NIH) din Statele Unite susţine că fluorul din apa potabilă la o cantitate de două ori mai mare […] Post-ul Cercetătorii desființează cea mai mare realizare a secolului trecut: Prea mult fluor în apa potabilă poate reduce IQ-ul copiilor apare prima dată în Ziarul Profit.
Cercetătorii desființează cea mai mare realizare a secolului trecut: Prea mult fluor în apa potabilă poate reduce IQ-ul copiilor
- de Ziarul Profit
- 2024/08/27 06:36
