Oamenii de știință au descoperit băutura care poate reduce riscul de demență. Cercetătorii sunt convinși că un consum regulat, în cantitate mică, poate ține departe demența asociată în special înaintării în vârstă. Un nou studiu realizat de o echipă de oameni de știință de la Universitatea din Verona sugerează că un consum de doar o […] Post-ul Cea mai bună băutură contra demenței: Medicii au declarat-o periculoasă acum mult timp apare prima dată în Ziarul Profit.
Cea mai bună băutură contra demenței: Medicii au declarat-o periculoasă acum mult timp
- de Ziarul Profit
- 2024/08/20 22:38
